Rower:Felcik

WOŚP na Placu Wolności

Niedziela, 8 stycznia 2012 · dodano: 08.01.2012 | Komentarze 0

Pomimo kiepskiej pogody postanowiliśmy z Przemkiem zobaczyć choć kilka atrakcji jakie Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zafundowała Łodzianom na 20 Finał akcji. Na rozpoczęcie przemarszu około 60 koni z placu Shilera spóźniliśmy się nieco, ale łatwo było szarżę znaleźć i dogonić, głównie za sprawą dużej ilości kup, których służby sprzątające jeszcze nie usunęły. Na Placu Wolności zastaliśmy więc wielu jeźdźców na przepięknych koniach, a także bryczki i walczących rycerzy. Kilka fotek do albumu, kilka złotych do puszeczki, czerwone serduszka na pierś (a raczej na rower bo na ubraniu kiepsko się trzymały, jakiś słaby ten klej :P) i w drogę do Łagiewnik, sprawdzić jak bardzo grząsko jest w lesie. Grząsko, brudno, mokro, potem się jeszcze rozpadało więc czym prędzej do ciepłego i suchego domku wróciliśmy. Muszę zacząć jeździć na nowo, bo kondycja żadna a bez treningu przecież sama nie przyjdzie. Trzeba będzie reaktywować jakąś grupkę kolarzy łódzkich bo tak zawsze raźniej ;)