I co z tego...

Piątek, 8 kwietnia 2011 · dodano: 08.04.2011 | Komentarze 4

No i co z tego, że założyłam dzisiaj koszulkę bez rękawów i krótkie spodenki na rower, i co z tego, że było bezchmurne niebo i wiał tylko delikatny wiatr, i co z tego, że mogę jeździć tu do 21, bo tak długo jest tu widno, kiedy tu nie ma gdzie jeździć w terenie!! Dzisiaj pojechałam np 30 km w jedną stronę, tylko po to, by przejechać się po lesie, całe dwa kilometry... U nas to nawet z miasta wyjeżdżać nie trzeba, bo teren mamy na drogach ;p No i lasów sporo, a tutaj tylko łąki, pola i gładziutkie asfalty... Nie ma gdzie trenować :(
Kategoria >50

Pixon
| 13:06 środa, 4 maja 2011 | linkuj Pewnie byś wsiadła we Francji na nią, a za tydzień była już w Łodzi ;)
karotti
| 11:21 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj już coś znalazłam ;p nad szosą też się zastanawiałam, ale nie wiem jakby ją do Polski przywiozła ;]
mavic
| 09:37 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Musisz dobrze poszukać, jeśli rzeczywiście nie ma terenu to najlepszym wyjściem będzie szosa.
Pixon
| 10:05 sobota, 9 kwietnia 2011 | linkuj W takim układzie kup we Francji szosę i trenuj na szosie :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ionag