No i się wpakowałam w teren...

Piątek, 25 marca 2011 · dodano: 25.03.2011 | Komentarze 3

I wszystko byłoby super bo to niezła górka ogólnie była, pełna kamieni, korzeni, wystających skał, zjazdów, podjazdów, zakrętów, gdyby nie to, że miałam założone slicki... Trochę mi na ręcznym wciąganiu roweru zeszło, więc powrót był szybszy, bo słoneczko już zachodziło.
Le Pont Rean © karotti

Wiadukt kolejowy w Le Pont Rean © karotti

Mój kochany aparat po zrobieniu dwóch zdjęć tradycyjnie odmówił współpracy, więc musiałam wyciągnąć telefon... Efekt jak widać mizerny, choć widok był niczego sobie.
Wiadukt kolejowy z drugiej strony © karotti

I mój kochany rowerek na szczycie :] © karotti
Kategoria <50, Na slickach

karotti
| 20:09 wtorek, 29 marca 2011 | linkuj Grotniki, czy Bretania, nieważne, ważne jest towarzystwo :p Z Wami to bym mogła po pustyni nawet jeździć a i tak byłoby fajnie :]
siwy-zgr
| 00:23 wtorek, 29 marca 2011 | linkuj Zazdraszczam terenów do jazdy :) Chociaż odwiedziny w starych, dobrych Grotnikach czy Łagiewnikach po zimowej przerwie, też są miłe :)
Pixon
| 10:37 sobota, 26 marca 2011 | linkuj Na slickach po takich skałach, brawa za wytrwałość :)!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa owsta