HR avg:130 ( 65%)
Kalorie: 929 (kcal)

Niedzielna wycieczka II

Niedziela, 6 marca 2011 · dodano: 06.03.2011 | Komentarze 3

Wyciągnęłam dzisiaj Kubę praktycznie z łóżka, ale że była 10 to nie miałam dużych wyrzutów sumienia :] Trasę wybrałam na szybko, ale okazała się bardzo ładna... i bogata w podjazdy :] Niektóre były naprawdę ciężkie i szczerze podziwiam Kubę, który pokonał wszystkie na swoim miejskim rowerku bez przerzutek...
Widzieliśmy osiołki, koniki, miejską publiczną pralnię z 1913 roku, niezaplanowaną tamę na rzeczce, małe kózki, stada owieczek, szosowych kolarzy, górskich kolarzy, motocyklistów na ścigaczach ( i nie tylko ścigaczach), dużą żwirownię... a reszty już nie pamiętam :] Pogoda była piękna, rano może było nieco za chłodno, ale potem się ociepliło na tyle, że w trakcie postoju poleżałam sobie na zielonej trawce, przy szumie przepływającego obok strumyka :] Aparat pod koniec mi się znowu rozładował, ale kilka zdjęć udało mi się zrobić :]
Moje obecne zakwaterowanie :] © karotti

Ufff, ciężko było... © karotti

Na szczycie jednego z dłuższych podjazdów © karotti

Widok na dolinkę © karotti

Tor motocrossowy © karotti

Sztuczne jeziorko nad tamą © karotti

Odkryta przez nas tama © karotti

Konik i małe kózki © karotti