HR max:184 ( 92%)
Kalorie: 962 (kcal)

La Chapelle-es-Chevres

Piątek, 4 marca 2011 · dodano: 04.03.2011 | Komentarze 4

Opisałam dzisiejszą wycieczkę, ale za długo to trwało i zapisując ją skasowało mi się. W ramach protestu umieszczam tylko kilka zdjęć, specjalnie dla Łukasza ;p.
Zdjęcia są niestety robione telefonem, więc o kiepską jakość przoszę nie mieć do mnie pretensji :]
Tama nad Leneheuc © karotti

"Tył" tamy © karotti

Widok na Saint-Thurial © karotti

Postój przy przydrożnym krzyżu na "małe co nie co" © karotti

Zachód słońca w Bretanii ;p © karotti
Kategoria >50

bikeluq
| 16:01 niedziela, 6 marca 2011 | linkuj Dzięki za fotki ;) Faktycznie jakość zdjęć jest taka sobie, ale widać w oddali niezłe tereny - czytaj górki.
DaDasik
| 21:26 piątek, 4 marca 2011 | linkuj Fajne zdjęcia, nie takie złe :)
Oj czasem tak się dzieje z tymi wpisami. Dlatego ja zawsze przed kliknięciem "zapisz", robię kopię całego tekstu z kodami do zdjęć :). Nie raz myślałem, że mnie szlag trafi jak ni wszystko poszło w pizdu..... Ten sposób jest dobry, wystarczy potem przekleić :)
karotti
| 21:10 piątek, 4 marca 2011 | linkuj Oj jak najbardziej :] Ok 12-14 stopni i bezchmurne niebo. No może wiaterek odrobinę za duży, ale nie będę narzekać ;p
causeilovemybike
| 21:04 piątek, 4 marca 2011 | linkuj Ze zdjęć wnioskuję, że panowała przyjemna aura;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kuibe