Sulejów

Niedziela, 18 lipca 2010 · dodano: 18.07.2010 | Komentarze 3

O wycieczce nad Zalew Sulejowski marzyłam od dawna i w końcu, nieco spontanicznie, udało się. Miało jechać więcej osób, ale wiadomo jak to jest jak przychodzi co do czego i ostatecznie pojechałam tylko z dwoma koksami Łukaszem i Kamilem. Od samego początku walczyliśmy (tzn. chłopaki walczyli ;] ) z moim tylnym kołem, ale to jakoś nie przyćmiło całokształtu wycieczki. Kiedy poszedł już drugi wentylek z kolei, stało się to wręcz komiczne i nie pozostało nam nic innego jak tylko się śmiać :)
pompowanie nr 3 ;] © karotti

Obowiązkowy postój na małego lodzika © karotti

I pizza też musiała być ;] © karotti

Humory jak widać dopisywały ;p © karotti

Kolejne starcie z moją dętką ;] © karotti
Kategoria >100, Na slickach

karotti
| 07:13 poniedziałek, 19 lipca 2010 | linkuj dętki w sumie był trzy, ostatecznie z Sulejowa przyjechałam na dętce Łukasza, na której on sam do Sulejowa dojechał, a ile razy chłopaki pompowali mi to koło to już jest nawet ciężko policzyć ;p
Pixon
| 05:31 poniedziałek, 19 lipca 2010 | linkuj dętka jedna - was trójka (faktycznie walka nie fair) :P
bikeluq
| 20:17 niedziela, 18 lipca 2010 | linkuj walka z dętką była nierówna, ale ostatecznie udało się odnieść zwycięstwo ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ubyni