HR max:193 ( 97%)
Kalorie: 1082 (kcal)

Ełk III

Niedziela, 6 czerwca 2010 · dodano: 09.06.2010 | Komentarze 6

Całą drogę walczyłam z opadającym siodełkiem, co skutkowało zatrzymywaniem się co jakieś 5 km. Na szczęście wczorajsze kontuzje dawały o sobie znać tylko na początku, potem o nich całkiem "zapomniałam". Trasa była najszybsza z wszystkich trzech etapów, idealna na zakończenie całej imprezy. Sporo dziewczyn zrezygnowało z walki i dzięki temu na metę wjechałam jako druga w kategorii, drugie też miejsce zajęłam w generalce. Jako mix MaxxBike zajęliśmy trzecie miejsce. Z taką ekipą zdobywanie pucharów, nawet jeśli jest to "tylko" trzecia pozycja, to sama przyjemność :]
No i przytrafiło się kurze ziarno ;] © karotti

Poniższe zdjęcie zamieszczam dzięki uprzejmości RoboD
A w generalce jak widać generalnie było wesoło ;] © karotti

Drużonowo trzecie miejsce w genaralce jako mix w Ełku © karotti

karotti
| 07:52 poniedziałek, 14 czerwca 2010 | linkuj taaak, ale za trzy tygodnie...
Pixon
| 20:00 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj Koniec obijania i leżenia przy książkach ;] - czas na rower
JPbike
| 20:06 środa, 9 czerwca 2010 | linkuj Też ścigaliście się na etapówce - fajnie i pewnie to ciekawe doświadczenie :)
Gratulacje Kinga za miejsce na pudle :)
bikeluq
| 14:12 środa, 9 czerwca 2010 | linkuj GRATY !!
karotti
| 09:14 środa, 9 czerwca 2010 | linkuj dzięki ;] a zacisk będzie zmieniony na pewno, w zasadzie już jest zmieniony bo tamten po prostu nie przeżył wyścigu ;]
maniek85
| 08:42 środa, 9 czerwca 2010 | linkuj Gratuluje wytrwałości, no i pudeł zarówno indywidualnie jak i drużynowo. Może pora zmienić zacisk na coś na imbus;p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oryna