HR max:199 (100%)
HR avg:181 ( 91%)

AMP-y wyścig główny

Niedziela, 23 maja 2010 · dodano: 24.05.2010 | Komentarze 6

Zaraz po starcie wepchnęła się przede mnie zawodniczka, która jeszcze przed chwilą stała obok mnie w rzędzie. Sama osobiście bardzo nie lubię się tak rozpychać, szczególnie, że na starcie było dosyć ciasno. Pierwsze okrążenie w porównaniu do czasówki było trochę zmienione i najpierw był lekki podjazd, jakieś dwa zakręty po trawie, i wjazd do lasu z pominięciem pierwszego kilometra upstrzonego zakrętami, ostrymi podjazdami i zjazdami. Dzięki temu stawka nieco się rozciągnęła, choć pierwsze okrążenie rozpoczęłam od próby wyprzedzenia pięciu zawodniczek, które jechały nieco wolniej ode mnie. Nie było to proste bo trasa prowadziła po wąskich ścieżkach, miejsca do wyprzedzenia było naprawdę niewiele. Nie chciałam też tak bardzo szaleć od samego początku, czekały na mnie przecież całe trzy okrążenia. Naprawione dzień wcześniej przez Łukasza i Kamila przerzutki sprawiły się wyśmienicie, wręcz prosiły by z nich korzystać, co z przyjemnością robiłam. Podjazdy udawało mi się jakoś pokonywać, na zjazdach nabrałam większej pewności siebie, z każdym okrążeniem trasa stawała się coraz bardziej przystępna. Kiedy brakowało sił, pojawiali się nagle kibice, których bardzo głośny doping skutecznie motywował do walki o każdą sekundę. "Nasi" chłopcy w strefie bufetowej skutecznie reperowali podupadłe morale wodą i głośnymi okrzykami. Całe drugie okrążenie trzymałam się jednej dziewczyny, a wykorzystując wzajemne potknięcia tasowałyśmy się kilkakrotnie. Zaczynając trzecie, ostatnie już kółko, udało mi się ją wyprzedzić na tym szczególnym, pierwszym kilometrze, gdzie wyraźnie opadła z sił, co skrzętnie wykorzystałam. Morale wzrosły i choć siły były już na wykończeniu, starty na podjazdach odrabiałam na zjazdach, dzięki jeszcze lepszemu poznaniu trasy. Przed samą metą udało mi się nawet pierwszy raz kogoś zdublować. Ostatecznie zajęłam 17 miejsce na 73 startujące. Miejsce może nie rewelacyjne, ale ze swojej jazdy jestem raczej zadowolona. Szczególnie, że czułam, że pojechałam na miarę moich możliwości.

Muszę tu dodać, że startując dwa lata temu na AMP-ach w Przesiece zajęłam 29 miejsce na 60 startujących, ze stratą 40 min do zwyciężczyni. Teraz było to "tylko" 20 min, więc jakiś mały postęp widać.

Niestety przed samym wyścigiem licznik się na mnie pogniewał i odmówił posłuszeństwa. Muszę z nim chyba poważnie porozmawiać ;]

Pixon
| 11:07 środa, 26 maja 2010 | linkuj Lechu skromność ponad wszystko :D
maniek85
| 06:31 środa, 26 maja 2010 | linkuj Gratulacje :) Następnym razem założymy Ci mp3 z dopingiem Kamila. Myślę, że pierwsza 10 gwarantowana :D
karotti
| 19:47 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj Widziałam Was obu przy moim rowerze (kiedy nie spałam oczywiście) więc nie wiem dokładnie czyja to była zasługa, dla mnie najważniejsze było to, że podziałało :D. A jeśli chodzi o doping, to szkoda, że nie mogłeś tak wspierać mnie na całej trasie, z pewnością bym wtedy wygrała ;p
LeeS | 19:33 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj Mimo, iż jest to niewątpliwy zaszczyt zostać wymieniony jako ten , który przyczynił się do twojego wyniku muszę sprostować. Lukasz wyregulował rower, ja tylko oczyściłem i łańcuch nasmarowałem :)
Ale jezeli chodzi o doping to chyba lepszego ode mnie dopingującego nie ma powiem nieskromnie :)
karotti
| 20:46 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj cieszę się, że Cię tak pozytywnie zaskoczyłam, jak już tak ładnie mi naprawiłeś przerzutki to musiałam się po prostu postarać ;]
bikeluq
| 20:20 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj 17 miejsce to rewelacja, biorąc pod uwagę z kim przyszło Ci się ścigać ;) Ciągle jestem pod wrażeniem Twojego wyniku. Gratuluje !!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa woscs