HR avg:156 ( 78%)
Kalorie: 1795 (kcal)

Trasą łódzkiego maratonu z łódzką bracią kolarską ;]

Niedziela, 18 kwietnia 2010 · dodano: 18.04.2010 | Komentarze 3

Zbiórka o 10 "Pod Kasztanami". Tylu kolarzy w jednym miejscu i nie na maratonie nie widziałam jeszcze nigdy. Nie wiem czy ktoś nas policzył, ale początkowa liczba oscylowała w granicach sześćdziesięciu zapalonych bikerów. Ciężko nawet stwierdzić kto się kiedy i czy wogóle odłączył. Jadąc całą grupą przez miasto z pewnością byliśmy nie lada atrakcją. Trasa była z góry wyznaczona, więc kwadrans po 10 ruszyliśmy najpierw na Malinkę, tam dołączyło się jeszcze kilka osób, a potem objechaliśmy znaczną część zgierskiego maratonu. Chciałam zrobić jakieś zbiorowe zdjęcie, ale wszyscy się jakoś za szybko rozjechali i udało mi się cyknąć tylko taką małą fotkę.
kilku najlepszych bikerów jakich znam ;) © karotti

Jeśli chodzi o trasę, to niektórzy nawet jej nie poczuli, dla mnie jednak była wyczerpująca. Za mało zjadłam, a woda za szybko się skończyła. Ale za to pogodę mieliśmy wyśmienitą :)

zdjęcia Maćka ;)
Kategoria >50

Raven
| 16:00 wtorek, 20 kwietnia 2010 | linkuj Mieści się. I jak fajnie podskakuje na wybojach! :P
karotti
| 16:19 niedziela, 18 kwietnia 2010 | linkuj ależ Tomku, to dla mnie zaszczyt, że z mojego zdjęcia dowiedziałeś się o tak ważnej rzeczy :]
Xanagaz
| 15:53 niedziela, 18 kwietnia 2010 | linkuj Nawet nie wiedziałem, że bidon prawie cały mi się chowa do koszulki, dzięki Tobie posiadam tę wiedzę :p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa serwu