Odblaskowy Anioł ze Szczecina

Poniedziałek, 1 marca 2010 · dodano: 01.03.2010 | Komentarze 9

Pomimo bardzo silnego wiatru i delikatnej mżawki postanowiłam wyjść dziś na rower. Nie zdążyłam przejechać jednak nawet jednego skrzyżowania, gdy zaczepił mnie pewien kolarz, jak się okazało niezwykły kolarz. Okleił mój rowerek odblaskowymi paskami, podarował odblaskową przywieszkę i dwie także odblaskowe opaski. Teraz już na pewno będę widoczna!
Odblaskowy Anioł ze Szczecina we własnej osobie © karotti

Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym Odblaskowym Aniele ze Szczecina (tak go podobno nazwały dzieci) dlatego byłam z początku zaskoczona jego wyprawą, której końca nie widać. Podróżuje On po całej Polsce, rowerem oczywiście, i rozdaje rowerzystom, a przede wszystkim dzieciom, kolorowe odblaski, mające zwiększyć ich bezpieczeństwo na drogach. Więcej szczegółów o tym jakże interesującym przedsięwzięciu na stronie MM
cały dobytek Odblaskowego Anioła © karotti

Poczęstowałam Go też tym co akurat miałam w lodówce, a przede wszystkim ciepłą kawką, z doświadczenia wiem przecież jak bardzo ceni się na takiej wyprawie coś pożywnego w ustach. Następnym etapem Jego wyprawy ma być Tarnów, przejechaliśmy więc razem przez miasto, po czym ja ruszyłam na swój zaplanowany trening, a Odblaskowy Anioł pojechał w swoją stronę.

donremigio
| 00:34 poniedziałek, 15 marca 2010 | linkuj Szacun dla niego. Że też ma tyle siły. Pewnie jak by dodawał wpisy na bikestat to pobił by każdego :)
A czy ta akcja ma jakiś większy sens. hmmm ... Rowerzyście wystarczy czerwona lampka z tyłu, z przodu biała, odblaskowy pasek na oponach i jak kierowca nie zauważy tego to nawet jak cyklista będzie obwiązany odblaskami od stóp do głowy to niewiele to zmieni. Wystarczy wspomnieć, że jego mimo tych odblasków ciężarówka i tak potrąciła :) Jak kierowca przyśnie to nawet mrugający szperacz przeciwlotniczy na rowerze nie pomoże.
No chyba, że to ma promować odblaski wśród pieszych. To jak najbardziej.

karotti
| 20:26 niedziela, 14 marca 2010 | linkuj a ja właśnie kupiłam sobie kamizelkę. Z doświadczenia kierowcy wiem jak bardzo zwiększają widoczność rowerzysty. Pozdrawiam!!
Michał | 08:01 piątek, 12 marca 2010 | linkuj To kamizelki są złe?
flash
| 21:03 wtorek, 2 marca 2010 | linkuj Taki ładnych (niebieski) Trek i tak oszpecony odblaskami ;)
Żartuję, bardzo fajna akcja... byle nie promowała jazdy w kamizelce.
karotti
| 19:35 poniedziałek, 1 marca 2010 | linkuj ćwiczyć, ćwiczyć... ;p;p też chcę mieć taką średnią jak Ty!!
maniek85
| 18:10 poniedziałek, 1 marca 2010 | linkuj Gdzie tak ostro pędziłaś Strykowską:P?
karotti
| 17:32 poniedziałek, 1 marca 2010 | linkuj Tak, teraz każdy jak coś robi, to tylko dlatego żeby osiągnąć jakieś korzyści. Tak mało jest osób, które robią coś bezinteresownie. A ten Anioł chce tylko uchronić jak najwięcej osób przed wypadkami. Niech szczęście mu sprzyja!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lkazd