Pod wiatr z "byłym" Mięczakiem ;]

Sobota, 27 lutego 2010 · dodano: 27.02.2010 | Komentarze 1

Z rana pogoda nie napawała optymizmem. Wiało i trochę padało, za ciepło też nie było. Dlatego wcale się nie zdziwiłam, gdy dostałam smsa od Łukasza, że rezygnuje. Trudno, pomyślałam, sama też mogę się gdzieś przejechać, może nie będzie tak źle z tą naszą aurą. Odpisałam więc Pixonowi, że jest "Mięczak" i zaczęłam się powoli szykować. Chyba podziałało, bo kiedy praktycznie miałam już wyjeżdżać zadzwonił, że jednak jedzie :] Spotkaliśmy się na ścieżce rowerowej przy Włókniarzy i skierowaliśmy się na północny wschód w stronę Aleksandrowa i jeszcze trochę dalej niebieskim szlakiem. Nie mieliśmy niestety mapy i zmuszeni byliśmy powrócić tą samą drogą (czego oboje nie lubimy), gdyż Pixon był nieco ograniczony czasowo oczywiście ;] Za tego Mięczaka chciał mi dać trochę w kość i nieco pogonić, ale chyba za bardzo mnie lubi, żeby mi w ten sposób uprzykrzać jazdę. Koniec końców, jechało mi się z nim jak zawsze wyśmienicie, a całą drogę powrotną pokonaliśmy w pięknych promieniach słońca, któremu znudziło się już to ukrywanie za chmurami ;]