Jeziorsko w towarzytwie

Sobota, 26 września 2009 · dodano: 27.09.2009 | Komentarze 0

Po prostu mi się nudziło. Weszłam na gg, patrzę, Rafał też się nudzi, no to trzeba coś na to poradzić, jedziemy nad Jeziorsko! Założone miałam slicki więc trasa musiała przebiegać po asfalcie. Początki były ciężkie bo jechaliśmy pod wiatr. Dodam, pod silny wiatr. Ale mój towarzysz sił miał dużo, więc prowadził nasz skromy peletonik praktycznie przez cały czas. "Sieradzkie morze" ominęliśmy najpierw z zachodu, gdzie przed samą tamą zachciało mi się obejrzeć jego brzeg z bliska. Pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne. Czysta woda, czysta plaża, zero turystów. Zapragnęłam nawet przejść się kawałek brzegiem, co później nie okazało się najlepszym pomysłem. Kiedy już chcieliśmy stamtąd się wydostać(smród był niesamowity, a "piasek" w obrzydliwy sposób przyklejał się do stóp i kół), okazało się, że po drodze zgubiłam gdzieś skarpetkę i musiałam jeszcze raz przemaszerować po tym "czymś". Fuj!! Mielimy też okazję zobaczyć jak się kręci filmy, co wcale nie jest takim prostym zajęciem jak by się wydawało. Na koniec okazało się, że spędziliśmy tam trochę za dużo czasu i aby wrócić przed zmrokiem, musieliśmy jechać szybciej. Rafał, nie wiem jak, ale wciąż miał dużo sił i ładnie nas do domku pociągnął.
Jeziorsko+Rafał+kawałek mojego koła © karotti

Mały pływający syf... © karotti

i większy pływający syf... © karotti

i syf na plaży © karotti

Ich przodkami są podobno gady... © karotti

a tych małpy człekokształtne. Niektórzy upierają się nawet, że są inteligentni. © karotti