HR max:192 ( 96%)
Kalorie: 1896 (kcal)

Powerade Maraton-Istebna

Sobota, 19 września 2009 · dodano: 20.09.2009 | Komentarze 5

Jedną nogą byłam już w Radomiu, ale prawie w ostatniej chwili nadarzyła mi się okazja uczestnictwa w maratonie w Istebnej. Szybka decyzja, kilka godzin jazdy pociągiem i samochodem i znalazłam się w przepięknych górach... Sam wyścig, co tu dużo ukrywać, był chyba najlepszym w jakim miałam okazję uczestniczyć. I to właściwie pod każdym względem. Mnóstwo długich, dość stromych podjazdów, tyle samo szybkich, wyczerpujących zjazdów, zróżnicowane podłoże, całkowicie pozbawione piaszczystych sekcji, idealna pogoda, świetne oznakowanie, bufety na pięć. Poza tym, jako jeden z nielicznych moich startów, obyło się bez nieprzyjemnych przygód. Żadnych gum, zerwanych łańcuchów, lotów przez kierownice, niedoborów energetycznych, rozstrojów żołądka... Na metę dojechałam zmęczona, ale usatysfakcjonowana swoją jazdą. Po dłuższym czasie odpoczynku zostałam poinformowana, że zajęłam nawet niezłe miejsce. A że u Golonki na podium wyczytują aż sześć osób, ja także się tam załapałam :) Szkoda, że to był już ostatni wyścig z tego cyklu sezonie...

Dystns: ok 52 km
Czas: 4:18
Miejsce K2: 4

karotti
| 18:34 wtorek, 22 września 2009 | linkuj chłopaki, dzięki, ale to nie był niewiadomo jaki wyczyn... czwarte miejsce może brzmi nieźle ale do Ani Sadowskiej, zwyciężczyni, mam aż 50 min starty... Pozdrawiam :)
JPbike
| 20:26 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Dokładnie mavic - wiedziałem że stać ją na taki wyczyn, a zwłaszcza w górach :)
mavic
| 19:51 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj JPbike Nie dość, że dojechała to jeszcze zajęła 4 miejsce! Naprawdę super :)
JPbike
| 16:30 niedziela, 20 września 2009 | linkuj Super że tam w górskiej edycji u Golonki wystartowałaś i dojechałaś do mety zadowolona :)
Duże gratulacje !!! :)
mavic
| 16:06 niedziela, 20 września 2009 | linkuj Gratuluję świetnego startu. Jak zwykle skromna ale zawsze w czołówce. Tak trzymaj.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa winal