ŚLR Piekoszów

Niedziela, 16 sierpnia 2009 · dodano: 17.08.2009 | Komentarze 5

Trasa świetna, typowo górska z podjazdami i ciekawymi zjazdami, niestety jej oznaczenie pozostawiało trochę do życzenia. Pogoda bardzo słoneczna (choć może ciut za ciepło), organizacja także w porządku. Zabrakło ciepłego posiłku regeneracyjnego, ale za to świeżych słodkich bułek i arbuzów było pod dostatkiem. Jeszcze przed maratonem zerwałam łańcuch, który zaraz naprawili mi koledzy z teamu. Wiedziałam jednak, że niesprawne przerzutki mogą zrobić mi kolejnego psikusa i musiałam na całej trasie, a w szczególności na podjazdach bardzo uważać. Udało się dojechać do mety bez takich przykrych przygód. Trzecie miejsce na dystansie Masters po nieprzespanej nocy uważam za całkiem satysfakcjonujące. Poza tym nasz team praktycznie zdominował podium, które prawie w każdej kategorii miało naszego przedstawiciela. Z taką ekipą na taki wyścig mogę jechać jeszcze dalej :)

JPbike
| 14:44 piątek, 21 sierpnia 2009 | linkuj Gratulacje :) Oby tak dalej ... :)
karotti
| 11:59 czwartek, 20 sierpnia 2009 | linkuj heh tą mapę to możesz zatrzymać... zresztą niewiele z niej zostało :P pasek by się tylko przydał bo to nie mój i muszę oddać
siwy-zgr
| 21:42 środa, 19 sierpnia 2009 | linkuj to jak będziesz jechał to weź moją spinkę do łańcucha ;)
Pixon
| 20:55 środa, 19 sierpnia 2009 | linkuj gratulacje. Podjadę do Ciebie któregoś dnia bo mam Twoją: mapę z wyprawy, twój odblask Mazovii oraz jeden pasek do przypinania rowerów do bagażnika :P
maniek85
| 12:39 wtorek, 18 sierpnia 2009 | linkuj Jeszcze raz gratuluje pudła;) Ekipa świetna - potwierdzam;p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eczes