Na obiadek

Niedziela, 10 maja 2009 · dodano: 10.05.2009 | Komentarze 5

Najpierw do sklepu po pierożki i dwa pudełeczka lodów, potem do tatusia do pracy skonsumować to. Wyrzuty sumienia po obżarstwie likwidować pojechałam do Łagiewnik, gdzie las objechałam wzdłuż i wszerz. Piękna pogoda, jednak dla mnie było już odrobinę za gorąco, bo czułam jak puchnie mi jeszcze nie do końca zagojona twarz.

Ciekawe jak to jest, że na moim liczniku zawsze mam wyższą średnią niż obilczoną na bikestacie. Np, teraz według mojej sigmy miałam średnią 19,79 km/h a według bikelogu zaledwie 19,15...
Kategoria <50

Pixon
| 22:07 środa, 13 maja 2009 | linkuj W takim razie zbudujmy licznik który by liczył średnią prędkość z pochodnej drogi po czasie.
Jeżeli jedziesz przez całą trasą równo, masz małe skoki prędkości to wyniki będą niemalże identyczne. Natomiast jeżeli pojechałaś do Łagiewnik w których zapewne poszalałaś, a w drodze powrotnej złapał cię mały kryzys i zwolniłaś o x km/h to licznik nie zdążył zrobić tego przeskoku o x kilometrów w dół.
siwy-zgry | 10:11 środa, 13 maja 2009 | linkuj Wikiyu ma racje. Dlatego najprawdopodobniej Twoj fajny licznik liczy srednia lepiej niz bikestats :)
PS.Widze jakis przestoj w jezdzeniu, chyba nauka daje Ci sie we znaki? Szkoda,ze na zawodowstwo nie przeszlismy ;)
karotti
| 12:20 wtorek, 12 maja 2009 | linkuj taaak, a ja myślałam, że średnia to po prostu średnia :P
dzięki za wyjaśnienie, choć i tak nie do końca to rozumiem...

Jarzyna | 17:46 poniedziałek, 11 maja 2009 | linkuj No da się, da. Wszystkie światła pasowały:) Pozdrawiam:)
wikiyu
| 13:04 poniedziałek, 11 maja 2009 | linkuj średnia zależy od sposobu mierzenia, tj
BS zapewne robi po prostu
S = Dystans / czas
liczniki zaś najczęściej robią to ciut inaczej, mianowicie wykorzystując prędkości chwilowe np jako
S = suma prędkości chwilowych / liczba pomiarów

Ba, można by to nawet policzyć w sposób ważony...
skoro pierwszy pomiar to 100% dotychczas policzonej średniej, drugi to już 50%, trzeci to ~33%, czwarty 25%, piąty 20%... to i przy sumowaniu można to wykorzystać...

a niewielkie różnice się pojawią. To tak samo jak Wilk ostatnio opisywał skąd są różnice w sumie pojazdów na trasie między różnymi serwisami/programami do GPS, też zależy to od sposobu pomiaru etc...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kjakw