Czarnym szlakiem po łodzkich wzniesieniach

Sobota, 25 kwietnia 2009 · dodano: 25.04.2009 | Komentarze 5

Przymierzałam się do niego od dawna, ale chyba nie miałam wystarczająco dużo odwagi by wybrać się tam i to jeszcze sama. Dziś jednak udało mi się przełamać i pojechałam. Trasa bardzo ciekawa, urozmaicona, po prostu warta wysiłku. Co do jej oznaczenia... to chyba lepiej żebym się tu nie wypowiedziała bo padnie zbyt dużo niecenzuralnych słów. Tyle czasu, energii i nerwów jeszcze nie straciłam na żadnej wycieczce. Chwilami już myślałam by dać sobie z nią spokój i wrócić jakąś inną trasą. Gdybym nie wzięła mapy z pewnością bym tak zrobiła. Przejechałam ją jednak prawie w całości, co mogę nazwać swoim małym osobistym sukcesem. No i kolejna, druga setka do kompletu też zdobyta :)
Kategoria >100

Pixon
| 18:18 niedziela, 3 maja 2009 | linkuj o tym nie wspominaj bo to wyszło kiepsko. I'm not like a bird :P
karotti
| 11:43 piątek, 1 maja 2009 | linkuj raczej z nauki latania :P
Pixon
| 22:28 czwartek, 30 kwietnia 2009 | linkuj Czekamy na relację z bobcyka :D
karotti
| 17:21 czwartek, 30 kwietnia 2009 | linkuj zaczynam się już w lustrze rozpoznawać także nie jest tak żle :P teraz jeszcze tylko muszę poczekać jak ściągnom mi szwy i poodpadają strupki i będę mogę jeździć dalej :) :)
mavic
| 22:27 wtorek, 28 kwietnia 2009 | linkuj Następna setka, brawo! Oznaczenie szlaku rzeczywiście odbiega "nieco" od ideału.
Wracaj jak najszybciej do zdrowia!
Pozdrawiam Paweł

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dzial