MazoviaMTB-Otwock

Niedziela, 19 kwietnia 2009 · dodano: 19.04.2009 | Komentarze 7

Trochę piasku, bardzo dużo korzeni i raczej płasko. Przez pierwsze 20km nawet jechać mi się nie chciało. Kiedy w końcu wszyscy faceci, którzy mieli mnie wyprzedzić to zrobili, dostałam jakiegoś kopa i zaczęłam doganiać co poniektórych. Kiedy startowałam z ostatnich sektorów szło to znacznie sprawniej, ale przecież nie mogłam sobie ich tak po prostu odpuścić. Na jakimś przejedzie przez strumyk udało mi się wyprzedzić jakieś dwie dziewczyny, na jakimś piachu kolejną i teraz trzeba było tylko dojechać na metę w takiej kolejności. Zaliczyłam kilka efektownych gleb, ale chyba ta ostatnia była najlepsza.

Ostatnie metry, przez drzewa widać już było stadion, należało pokonać tylko jeden piaszczysty zakręt i zrobić rundkę dookoła boiska. Uradowana rychłym końcem chciałam wyprzedzić jeszcze jednego zawodnika. Aby to zrobić musiałam pojechać zewnętrzną stroną tego zakrętu, zjechałam więc na drugą stronę, zakręciłam mocniej pedałami i...zahaczyłam kierownicą o drzewo. Wylądowałam w piachu, ludzie się patrzą, a ja wstać nie mogę bo mnie skurcze w łydki złapały od tego spektakularnego wypięcia się z spd-ków... Na rower wsiąść też nie było łatwo bo z takiego piachu nie da się przecież ruszyć. Pobiegłam kilka kroków z twarzą skrzywioną z bólu, no ale przecież nie poddam się kiedy jestem już tak blisko, i wsiadłam na rower by pokonać ostatnie metry.

Jak się okazało, zwycięskie metry. Zajęłam trzecie miejsce w K2 i czwarte w open, co dla mnie znaczyło pierwsze w historii podium w Mazovi :) :)
Dziękuję mojemu Teamowi, że dzielnie czekał ze mną na opóźnioną dekorację, wiedzieli jak ważne będzie dla mnie to zdjęcie na pudle i gratulacje od Zamany.

JPbike
| 22:06 piątek, 15 maja 2009 | linkuj Przyłączam się do gratulacji :)
Jestem pod wrażeniem ... no takiego, że klika gleb i podium :)))

Pozdrowionka od również bike-maratończyka z Poznania :)
Mlynarz
| 19:21 środa, 6 maja 2009 | linkuj Cześć!

Nie mam do Ciebie gg ani e-mail'a także piszę tutaj o co chcę Cię poprosić. :)

Nie wiem, czy Łukasz Ci wspominał, że odpalamy stronkę WWW poświęconą naszej wyprawie dookoła Polski. W każdym razie na tej stronce chcemy między innymi zamieścić opisy osób uczestniczących w wyprawie. Miałbym więc prośbę abyś napisała kilka słów o sobie (o swojej rowerowej pasji, innych zainteresowaniach, co chcesz :) ). Potrzebuję też Twoje zdjęcie, które znajdzie się na stronce.
Im szybciej napiszesz o sobie i podeślesz fotkę, tym lepiej, bo trochę mi się już zaczyna spieszyć ze stroną - w końcu do wyjazdu zostało już tylko trochę ponad 2 miesiące. :)

Podaję swój e-mail: stokye[małpa]o2.pl

Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam! :)

Młynarz
Pixon
| 23:19 wtorek, 21 kwietnia 2009 | linkuj Kilka gleb, to w celu zaostrzenia relacji ;)
karotti
| 22:36 poniedziałek, 20 kwietnia 2009 | linkuj hmm, czytaj tylko kilka :P zwykle bywa ich znacznie więcej... :)
mavic
| 22:08 poniedziałek, 20 kwietnia 2009 | linkuj "Zaliczyłam kilka efektownych gleb" - i jeszcze byłaś w stanie tak powalczyć?
Wielkie brawa!
Pozdrawiam
karotti
| 11:51 poniedziałek, 20 kwietnia 2009 | linkuj dzięki, ale jeśli chodzi o wyprawę to raczej ja mam obawy czy dam radę jechać Twoim tempem...
Maraton to jedno, a robienie ponad stu kilometrów dziennie to drugie :)
pozdrawiam gorąco
jahoo81
| 11:40 poniedziałek, 20 kwietnia 2009 | linkuj Gratulacje!!!
Ależ Ty jesteś waleczna :) Twardzielka!
Mam nadzieję że nie będziesz tak cisnąć na naszej wyprawie i czasem dasz mi odpocząć :)

Pozdrawiam serdecznie

Asica

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zdraz