Święta na sportowo

Niedziela, 12 kwietnia 2009 · dodano: 12.04.2009 | Komentarze 2

Miałam nie jeździć, bo po ostatnich wyczynach nogi zaczęły o sobie dawać znać, ale perspektywa siedzenia przy stole i opychania się smakołykami sprawiła, że długo nie wytrzymałam przy swoim postanowieniu. Żeby się zabrać darmowym transportem do Łodzi wstałam już o 5, a ponieważ po dotarciu było jeszcze dość wcześnie, w akademiku obejrzałam sobie film. O 11 (leciutko spóźniona ;)) dotarłam do Arturówka, gdzie czekał już Łukasz.

Jak to zwykle bywa w takich wypadach, nie zbyt troszczyłam się o trasę, mam od tego swojego prywatnego przewodnika, więc nie potrafię jej tak całkiem odtworzyć. Wyglądało to mniej więcej tak: Arturówek, część trasy maratonu, punkt widokowy, Dobra, Moszczenica, Biała, Grotniki, Zgierz (tu się rozstaliśmy), Włókniarzy i Politechniki. Przez większość trasy próbowaliśmy się spotkać z jeszcze jedną dwójką rowerowych zapaleńców, jednak z przyczyn bliżej nieokreślonych do spotkania nie doszło. Na trasie dopadło mnie kilka gorszych chwil, tzw kryzysów, ale jakoś po chwili przeszły i mogłam jechać dalej. No cóż, jak ma się tak ambitne plany na wakacje to trzeba nad formą konkretniej popracować.
Kategoria >50

karotti
| 14:57 poniedziałek, 13 kwietnia 2009 | linkuj no fakt to taki wyczerpujący okres :p :p ja na dojazd potrzebuję jakieś pół godziny, także o której i gdzie się spotykamy, możecie mi dać znać jak będziecie wyjeżdżali z Łodzi (najpóźniej).
Pixon
| 14:23 poniedziałek, 13 kwietnia 2009 | linkuj Jutro do tej Kolumny to chyba gdzieś koło 13.00 się umówimy, bo muszę trochę odespać te męczące święta.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cyopr