Otwarcie sezonu-Mazovia MTB

Niedziela, 5 kwietnia 2009 · dodano: 05.04.2009 | Komentarze 6

Miało być 58, wyszło jakieś 62-63. Trasa świetna, ciekawa, z konkretnymi podjazdami, piachu nie było tak dużo jak się spodziewałam, pogoda tez dopisała, ogólnie przyjemnie się jechało. Jedyne problemy wynikały raczej z braków kondycyjnych i zbyt dużego zaufania we wszelkiego rodzaju izotoniki...

Nie jestem do końca zadowolona z mojej jazdy, byłam podobno 14 w open, ale udało mi się zająć I miejsce w akademickich mistrzostwach województwa łódzkiego w kolarstwie MTB kobiet :) A nasza uczelnia- Politechnika Łódzka zajęła drugie miejsce zarówno w kategorii kobiet jak i mężczyzn. Także jest się z czego cieszyć. Nawet w tomboli wylosowano mój numerek i wygrałam zestaw imbusów. Dla mnie to jak znalazł, bo muszę wymienić jeszcze jedne klocki hamulcowe, a nie miałam czym.

Rekord prędkości-52,3 i zabrakło mi przełożeń na więcej :)

Ogólnie super dzień :P:P

Mała poprawka: open 15
K2 8
czyli jest nad czym pracować :)

camelek86
| 22:00 wtorek, 7 kwietnia 2009 | linkuj Rewelacyjne rozpoczęcie sezonu:) (i PŁ może być z Was dumna;p) Serdecznie gratuluję!
karotti
| 12:05 wtorek, 7 kwietnia 2009 | linkuj nie wiedziałam, że jestem aż tak rozpoznawalna :P :P
giadd | 10:06 wtorek, 7 kwietnia 2009 | linkuj Gratulacje, jestem pod wrażeniem. A tak na marginesie - to ja rzuciłem wyprzedzając Cię "cześć Kinga" na trasie maratonu :-)
maniek85
| 20:30 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj Gratulacje. 8 miejsce w kategorii - wow - a myślę że teraz będzie już coraz wyżej.
karotti
| 10:11 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj Dziękuję :)
Pixon
| 08:54 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj Jeszcze raz gratulacje, jest się czym pochwalić :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zipra