Rower:FORT

FORT - mój najnowszy mikrusek

Sobota, 28 września 2013 · dodano: 28.09.2013 | Komentarze 3

W końcu, po kilkunastu miesiącach udało się. Moja nowa szosa, złożona własnoręcznie przez Przemka (z niewielką pomocą Tomeczka i jego narzędzi) ujrzała dziś światło dzienne.

Udało mi się również na niej dziś przejechać. Jakie wrażenia? Lekki rower, dziwna wyciągnięta pozycja i skomplikowana zmiana biegów, no ale może kiedyś się nauczę :)

Do całości brakuje jeszcze szosowych butów i pedałów, ale to chyba dopiero po podwyżce:) Szosowcy, do zobaczenia na ustawce, wkraczam do akcji!!!

FORT mikrusek- moje nowe cudeńko © karotti

tomgregor
| 16:19 środa, 9 października 2013 | linkuj Teraz dopiero pojawi się wiatr we włosach. Piękna szosa.
Pixon
| 06:20 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj Ładny sprzęt :)
tlenek
| 00:03 niedziela, 29 września 2013 | linkuj Ciekawy, niszowy ale fajny. 5''tka się należy! A zmiana biegów po kilku jazdach będzie intuicyjna :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa degoa