Rower:Felcik

Finał MTB Marathon Istebna

Sobota, 21 września 2013 · dodano: 28.09.2013 | Komentarze 0

I nadszedł ostatni w sezonie wyścig w cyklu MTB Marathon, co w zasadzie oznacza również koniec sezonu. Planów wielkich nie miałam, byleby dojechać do mety z przyzwoitym czasem, ale bez żadnych szaleństw. Pogoda zapowiadała się słabo, ale na samym wyścigu było już ok. Błotka niestety na trasie nie brakło, no ale to już standard. Trasa nie okazała się jakaś super trudna, podjazdy oczywiście były konkretne, ale poziom trudności mnie jakoś nie przeraził - chyba mnie Golonko "rozpieścił" ciężkimi maratonami. Sporo było asfaltu, kilometry szybko znikały, czas również. Poza jednym raczej nieszkodliwym upadkiem (co to tam taki siniaczek na całą łydkę :)) obyło się bez żadnych sensacji i awarii sprzętu. Zresztą w całym sezonie nie miałam żadnej awarii - nawet gumy nie złapałam, no ale to dzięki zalaniu opon mleczkiem.

Na mecie okazało się, że jestem czwarta wśród kobiet i druga w K2. W generalce swojej w kategorii także zajęłam drugie miejsce.

Najbardziej cieszy mnie chyba jednak fakt, że jako team zajęliśmy 6 miejsce. I, co trzeba koniecznie zaznaczyć, w składzie zaledwie 5 osobowym. Plan został wykonany, można teraz się trochę poobijać!